Welkom op ons reisblog!

19 augustus 2018 - Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Hier kunnen jullie onze reisverhalen en eventueel ( afhankelijk van het internet) foto's lezen en bekijken.

Dinsdag 4 september vertrekken we vanaf Düsseldorf naar Medan ( Sumatra), met een tussenstop in Singapore. Het duurt nog eventjes, maar het aftellen is begonnen en dus ook alle voorbereidingen o.a. deze site aanmaken.

Als het goed is, kun je zelf aan/uit klikken of je een melding wilt krijgen wanneer wij een nieuw verhaal op de site hebben geplaatst, wijst allemaal voor zich.

Lieve groetjes,

Rodney & Jessica

1. Reislogger:
    19 augustus 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Jet Manuputty:
    5 september 2018
    Hoi Rodney en Jess,

Ik heb me ingelogd en ben benieuwd naar jullie verhalen enne oom René ook tuurlijk.
    liefs t Jet
  3. Oma en Wess:
    5 september 2018
    Dag Jess & Rodney fijn nieuws heur van jullie goede aankomst vandaag!! Liefs en knuffels en veel plezier Oma en Wess